Menu
Blog

Zicht ook dit jaar weer in de Nederlandse top

8 apr. 2016

Voor het vierde opeenvolgende jaar behoort Zicht tot de beste e-Business bedrijven van Nederland. Daar zijn we uiteraard heel trots op!

Jaarlijks publiceert Emerce de resultaten van een imago onderzoek dat Emerce samen met Motivaction uitvoert onder beslissers die werkzaam zijn op het gebied van online marketing, ICT en e-business. Het onderzoek biedt aan opdrachtgevers een goede houvast bij het kiezen van bureaus in de online branche. We zijn dit jaar opgenomen in de categorie 'kleine full service internetbureaus'. Lees meer over de Emerce100 op emerce.nl


Onze toppers van 2015 / 2016

De Emerce100 is voor Zicht ook een moment om terug te kijken op het afgelopen jaar. Waar hebben we deze hoge score aan te danken? Met welke opdrachtgevers ontstond een goede chemie? Welke prestaties hebben we geleverd?

 


We doen fantastische projecten voor Het Concertgebouw in Amsterdam. Afgelopen jaar hebben we de website opnieuw gebouwd in Symfony (met Sonata als CMS) en responsive gemaakt. Bekijk het resultaat op www.concertgebouw.nl

 


De website van het DiabetesFonds is een bijzonder project waarbij we door de opdrachtgever continu worden uitgedaagd om de conversie naar een donatie verder te optimaliseren. Bekijk het resultaat op www.diabetesfonds.nl

 


In het voorjaar van 2015 zijn we live gegaan met de nieuwe website van het Kröller-Müller Museum. Een museum met een indrukwekkende collectie op een bijzondere locatie. Onlangs hebben we een koppeling met het collectiebeheersysteem (TMS) toegevoegd. Bekijk het resultaat op www.krollermuller.nl

 

Op het gebied van online ticketing doen we veel uitdagende projecten. Zowel nationaal als internationaal. Een bijzonder project van het afgelopen jaar was de online kaartverkoop van het Internationaal Filmfestival Rotterdam (IFFR). Deze verliep uiterst succesvol mede dankzij onze online ticket sales oplossing TicketTrigger.

 

 

Meer mooie opdrachten

Natuurlijk waren er meer mooie opdrachten in 2015/ 2016. Per Zichter zal de voorkeur verschillen. Denk bijvoorbeeld aan de website van Outdoor Valley waar we enorm veel plezier aan hebben beleefd. Maar ook de uitdaging om de online hoortesten van de Nationale Hoorstichting stabieler te krijgen.