Agile Team & Client support / tester

Agile Team & Client support / tester

Als agile Team & Client support ben je dé schakel tussen klant, eindgebruiker en ontwikkelteam. Je voornaamste taak daarbij is het borgen van de kwaliteit van onze producten.

Binnen het team heb je diverse rollen en heb je contact met veel mensen, zowel teamgenoten als klanten.  Je komt te werken in een team dat bedrijfskritische websites en applicaties bouwt, waaronder o.a. software t.b.v. de online ticketverkoop voor concertzalen en betaaldvoetbalclubs.

Ambassadeur van de eindgebruiker

Je behartigt de belangen en behoeften van de eindgebruiker en zorgt dat deze matchen met de doelstellingen en ambities van de klant. Je helpt het team user stories goed te omschrijven en je zorgt dat deze continu up-to-date en 100% helder zijn voor iedereen. En als er vragen over komen, weet jij jouw teamleden te vertellen wat de bedoeling is.

Ambassadeur van de eindgebruiker

Test-expert binnen het team

Je controleert of alles werkt zoals het moet werken. Je bewaakt de ‘definitions of done’ om een continue kwaliteit van onze producten te borgen. Door inzicht te vergaren in de behoeften van eindgebruiker en klant ben je ook in staat inhoudelijk te beoordelen of iets wel of niet live gezet mag worden.

Test-expert binnen het team

Vraagbaak voor klanten

Omdat je alles weet van de producten die we voeren en kennis hebt van ons CMS kun je klanten met vragen altijd te woord staan. Je geeft demo’s van het CMS en ondersteunt bij product demo’s aan klanten.

Vraagbaak voor klanten

Taken

Je taken zijn zeer divers. Daardoor is geen dag hetzelfde! 

Teamondersteunende taken

  • User stories uitwerken & backlog management
  • Uitwerking van test-scenario’s
  • Testen van door het team ontwikkelde features
  • Product demo’s voorbereiden
  • Demo’s van het CMS

Klantondersteunende werkzaamheden

  • Klanten helpen met vragen
  • Service verlenen richting klanten die TicketTrigger producten van ons afnemen
Taken

Heel kort over Zicht

Zicht online is een 25 mans full service internetbureau in hartje Rotterdam dat werkzaam is voor grotere organisatie in zorg, onderwijs, kunst en cultuur, non-profit en belangenorganisaties. We ontwerpen, bouwen, implementeren en onderhouden websites, portals, platforms en applicaties.

Heel kort over Zicht

Wat vinden wij belangrijk

Het is een nieuwe functie binnen het bureau. We zoeken dan ook iemand die deze rol samen met ons op een goede manier in kan en wil gaan vullen. We letten daarbij op een aantal aspecten;

  • Het is zeer belangrijk dat je helder kunt communiceren en dat je oog voor detail hebt.
  • Je moet afwegingen kunnen maken op het moment dat belangen van team, klant of eindgebruiker niet 100% stroken.
  • Het is essentieel dat je affiniteit hebt met het type opdrachtgevers waar we voor werken omdat je veel contact met klanten hebt.
  • Je hebt enige affiniteit met interaction design en hecht veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van oplossingen.
  • Je bent flexibel en kan goed anticiperen op gebeurtenissen.
  • Je werkt heel graag samen met een team, maar bent ook goed in staat zelfstandig te opereren.
  • Je houdt er van om verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je vindt testen leuk en hebt daar ook ervaring mee.
Wat vinden wij belangrijk

Geïnteresseerd?

Mocht dit allemaal heel erg goed klinken voor je, stuur dan even een mail aan sollicitatie@zicht.nl.
We maken dan graag snel een kennismakingsafspraak met je! Tot Zicht!

Paul Traas Managing partner