Design

Design

Ook online maak je maar 1 keer een eerste indruk

Daarom besteden we aandacht aan elke online ontmoeting tussen jouw merk en je klanten, publiek, leden of cliënten. Ontmoetingen die bijdragen aan een positieve ervaring en een vruchtbare bodem vormen voor conversie of intensivering van de relatie.

Bij het creëren van een user experience komen meerdere disciplines aan bod. In ons UX-team wordt dan ook nauw samengewerkt tussen onze experts op het gebied van content, informatie architectuur, branding, visual design en front end development.

Online identiteit vormgeven

We bedenken middelen, vormen en interactie om die identiteit ook online tot volle uitdrukking te brengen. Zo zorgen we dat wat je merk of organisatie zo bijzonder maakt ook online voor iedereen zichtbaar en voelbaar is.

Vroegtijdig testen met prototypes

In diverse stadia in ons proces maken we gebruik van prototypes, in de vorm van paper prototypes of klikbare wireframes. Dit stelt ons in staat om in een vroeg stadium al relevante ervaring op te doen met user testing. Lekker efficiënt. Lees meer over user testing

Een goede informatie architectuur: gebruiksgemak èn SEO

Vaak zijn organisaties toch nog geneigd informatie te structureren vanuit het perspectief van de organisatie, i.p.v. wat een bezoeker verwacht of nodig heeft. Op basis van keyword onderzoek, analyse van analytics data en card sorting sessies adviseren we m.b.t. de structurering van informatie op de site.

Continious design

Door het principe van continious design toe te passen creëren we maximale flexibiliteit in ons ontwerpproces. Door niet alles van tevoren in design gespecificeerd te hebben, ontstaat er ruimte om design continu te blijven verbeteren of ontbrekende elementen toe te voegen.