Menu

Industrie & bouw Industrie & bouw

Vanuit onze technische achtergrond en affiniteit met technische sectoren zijn we voor producenten in de bouw en industrie een online partner die de business goed begrijpt en weet wat er speelt.

Case Mokveld

Zicht kan een belangrijke rol spelen bij begrijpelijk maken van een technisch product. Goede productfotografie, heldere specificaties, pakkende teksten zijn daarbij een basisvoorwaarde. Maar denk ook aan video, animatie, schema’s of infographics om een verhaal te versterken. Door de doelgroep goed te begrijpen, is het mogelijk de informatievoorziening goed afgestemd te krijgen op de behoeften.


Content marketing

Content marketing is een belangrijke strategie voor B2B omdat de klantreis vaak veel langer is dan bij B2C. Wat betekent dat klanten meer research en vergelijking zullen doen voordat men over gaat op een aankoop. Door te investeren in het maken van hoogwaardige content en deze via de diverse relevante social kanalen te verspreiden profileert een organisatie zich en genereert de organisatie waardevolle traffic.


Toepassing van slimme tools

We passen in onze B2B sites vaak maatwerk applicaties toe, zoals bijvoorbeeld rekentools, product selectie tools of keuzehulp tools. De tools helpen de bezoeker van de site voordelen van ean product inzichtelijk te maken of bieden hulp bij het maken van een keuze voor een bepaald product uit een groot assortiment.


Geïntegreerde systemen

Ook in B2B is de website steeds vaker de centrale, bedrijfskritisch hub in de business zelf. Vaak vormt de website namelijk een geïntegreerd geheel met achterliggende Product Informatie Systemen, CRM of andere belangrijke databronnen.   We ontwikkelen duurzame koppelingen met automated testing, zodat we snel in kunnen grijpen als er ergens een probleem optreedt.


Marketing automation & website personalisatie

Marketing automation is de perfecte technologie voor B2B marketing. Het levert de mogelijkheid op geautomatiseerde wijze leads te genereren en nurturen met relevante content tijdens de klantreis. Naast gepersonaliseerde emails vanuit marketing automation software, kan op basis van dezelfde profielen ook de inhoud van de website worden aangepast aan de voorkeuren en behoeften van de bezoeker van de site.