Menu
Online marketing

Online marketing

Meer resultaat halen uit je online presence

Een site is in onze ogen pas echt goed als deze ook de beoogde resultaten behaalt. Daarom adviseren we ook in hoe de doelgroep te bereiken, maximale conversie te realiseren en bezoekers te binden.


Meten als basis

Om goede gebruikersdata te verkrijgen is het uiteraard van belang dat àlles goed gemeten wordt. We richten een dashboard in  waarop je een helder overzicht hebt van alles belangrijkste KPI’s. Als vast onderdeel van onze SLA ontvang je daarnaast jaarlijks gratis een analyse van de resultaten, met bijbehorende aanbevelingen.

Als onderdeel van onze service overeenkomst voeren we elk kwartaal een  Google Analytics rapportage uit en doen we op basis daarvan aanbevelingen ter verbetering van de website.


SEO en SEA

Zowel vanuit techniek als vanuit structuur en content zorgen wij ervoor dat elke website ook optimaal vindbaar is. Ons CMS voorziet uiteraard in alle mogelijkheden om per pagina SEO content toe te voegen. Wij helpen ook met het inregelen en monitoren van AdWords campagnes.


CRM implementatie & Marketing automation

Om effectieve online marketing te kunnen doen en relaties te kunnen onderhouden is het van belang goede gebruikersdata te hebben, en bij voorkeur ook inzicht in de voorkeuren. Een CRM is daar een belangrijk middel voor. We ondersteunen bij de keuze voor een passende oplossing en de implementatie daarvan. Met marketing automation software is het mogelijk om vervolgens, op basis van de gegevens uit het CRM, gerichte content te presenteren op de site en/of relevante aanbiedingen te sturen in een volledig  gepersonaliseerde mail.


Social media

Social media spelen twee manieren een belangrijke rol bij het genereren van meer traffic. Enerzijds door aantrekkelijke, op elk specifiek kanaal afgestemde content te verspreiden op basis van een content marketing plan. Anderzijds door relevante onderdelen van de website op zeer laagdrempelige wijze eenvoudig deelbaar te maken in de sociale netwerken van jullie bezoekers. Zicht helpt mee met het opstellen van een strategie, maar kan ook ondersteunen in de uitvoer van de strategie met het beheer van een of meerdere kanalen.

Online marketing

Onze tools:

Google Analytics, Google Tag Manager, Google AdWords, Virtual Website Optimizer (VWO), Hotjar, Mouseflow, Hootsuite en Salesforce Marketing Cloud.