CRO

CRO

CRO

Een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening als online partner is dat we ons verantwoordelijk voelen voor de resultaten die met een website behaald worden.

Conversion Rate Optimization

We helpen je graag alles uit je website te halen. Uiteraard begint dat met het genereren van traffic naar je website. Zo zorgen we er met goede code, slimme structuur en CMS features o.a. voor dat elke website optimaal vindbaar is op organische wijze (SEO). Maar we monitoren tevens het gebruik van de website en focussen daarbij op de conversieratio.

Conversieratio

De conversieratio is een KPI die gebruikt wordt om de performance van een website te meten. Conversie optimalisatie is gericht op het optimaliseren van de traffic òp de website. Er wordt dus gekeken naar het verkeer wat op de een of andere manier op de website binnenkomt, hoe de website wordt gebruikt en wat er uiteindelijk aan resultaat wordt overgehouden aan een bezoek.
We bekijken waar kansen liggen en doen suggesties voor verbetering.

Tools voor conversie optimalisatie

We passen meerdere tools toe om de conversie te kunnen optimaliseren. Zo analyseren we hoe de website werkelijk wordt gebruikt met o.a. analytics data, heatmaps en recordings. Zo leren we de behoeften van de diverse doelgroepen steeds beter kennen en zorgen we dat de website daar steeds beter op aansluit.
Binnen CRO bieden we de volgende diensten:

  • Inrichten Google Analytics dashboard
  • Implementeren van Hotjar en/of Mouseflow
  • Uitvoer van gebruikerstesten
  • Schrijven van rapportages met aanbevelingen
  • Uitvoer van A/B-testing

Lees meer over conversie en conversie marketing.