De weg wijzen naar passende zorg

Middin

De weg wijzen naar passende zorg

  • Zorg
  • arbeidsmarkt
  • dientsverlening

Niet de beschikbare zorg, maar de doelgroep als vertrekpunt

Veel zorginstellingen werken tegenwoordig marktgericht en kijken goed naar de wensen van de doelgroep. Deze servicegerichte houding waarbij de doelgroep centraal staat, werd het vertrekpunt voor de nieuwe website van Middin.

Focus op toptaken

De website kent een eenvoudige structuur, is niet gelaagd en richt zich op maar 4 hoofdingangen. Door deze aanpak is er weinig ruis en krijgt de conversieroute naar contact voldoende ruimte op de website. Uit onderzoek blijkt dat de doelgroep van Middin de voorkeur geeft aan een persoonlijk telefoongesprek of contact via e-mail om verder geholpen te worden.

Focus op toptaken

Overzicht van woonlocaties

Een belangrijk onderdeel van de website is het overzicht van woonlocaties. Met filteropties en verschillende views (lijstweergave en een geografische kaart), vinden zowel familieleden als professionals snel hun weg in het aanbod van Middin.

Overzicht van woonlocaties

Het opfrissen van de huisstijl

Toen we aan het project begonnen was de huisstijl gedateerd. In het designtraject hebben we de huisstijl een eigentijdse uitstraling gegeven. Na livegang heeft Middin onze nieuwe intepretatie van de huisstijl doorvertaald naar offline uitingen.

Het opfrissen van de huisstijl

Meer weten?

We vertellen je graag wat we met onze ervaring voor je kunnen betekenen. Vraag ook onze gratis whitepaper 'Online kansen voor de zorg' aan.

Paul Traas Managing partner
Samen de natuur beschermen in Zuid-Holland
Vorige

Samen de natuur beschermen in Zuid-Holland

Stichting het Zuid-Hollands Landschap
Ontdek de unieke collectie van een bijzonder museum
Volgende

Ontdek de unieke collectie van een bijzonder museum

Kröller-Müller Museum