Een 8+ voor onze dienstverlening

Een 8+ voor onze dienstverlening

Jelle-Jan van Veelen
Jelle-Jan van Veelen - 5 maart 2020

Ieder jaar vragen we onze opdrachtgevers om ons te beoordelen. Het klanttevredenheidsonderzoek telt zo’n 50 vragen en geeft ons een breed beeld van wat we goed doen en waar we nog stappen in kunnen maken. Voor het afgelopen jaar geven onze opdrachtgevers Zicht een 8,1.

Zicht gekenmerkt als deskundig en betrokken

Woorden die kenmerkend zijn voor onze dienstverlening zijn: deskundig, professioneel, betrokken, betrouwbaar, behulpzaam, gedegen, persoonlijk, slim, kwalitatief en hoogwaardig

De uitschieters (gemiddelden) waar we bijzonder blij mee zijn:

  • 8,4 voor de vriendelijkheid van de Zichter
  • 8,4 voor de deskundigheid van de Zichter
  • 8,9 voor de waarschijnlijkheid om gebruik te blijven maken van de diensten van Zicht
  • 8,5 voor de waarschijnlijkheid om ons aan te bevelen aan relaties.

En wat is onze impact?

Naast het geven van cijfers, biedt het onderzoek de ruimte om een toelichting in tekst te geven. Dit geeft een beter beeld van onze impact op organisaties. Een kleine selectie:

“We hebben een prachtige website waar we veel complimenten over krijgen. Door het werk van Zicht online hebben we een website die naadloos aansluit bij onze corporate identity.”

Annelie Bulsing - Hoofd marketing van de Nederlandse Bachvereniging

“Deskundige en betrouwbare partner in het bereiken van onze digitale doelen.”

Christian van der Ven - Hoofd Publieksdiensten van BHIC

“Met behulp van Zicht kunnen we ook veel beter inspelen op de wensen en behoefte van de supporters. Zicht kan alles!”

Suze van der Zanden - medewerker online kaartverkoop van PSV

“Een partner die niet denkt in beperkingen, maar met name kijkt naar kansen en creatieve oplossingen die passend zijn binnen een organisatie zoals Het Concertgebouw.”

Suzanne Verweij - ICT Coördinator bij Het Concertgebouw Amsterdam

Verbeterpunten

Ondanks dat we nergens lager dan een 7 scoren, is er vanzelfsprekend ruimte voor verbetering en groei. We zijn tenslotte ook gewoon mensen. Uit het onderzoek blijkt dat we soms nóg grondiger moeten testen, de projectscope nog beter kunnen omschrijven en in een aantal gevallen duidelijker kunnen communiceren.

Aan de slag in 2020!

We zijn natuurlijk heel blij met de waardering van onze opdrachtgevers voor onze diensten en medewerkers. Een vrolijke 8,1 in de weerbarstige wereld van de webtechnologie is niet niks. Maar we kijken vooral weer vooruit naar 2020 om onze dienstverlening uit te breiden en verder te verbeteren. 

Mocht je zelf nog suggesties hebben om onze dienstverlening te verbeteren, neem dan contact op met je contactpersoon bij Zicht of stuur een mailtje.